torsdag 22 augusti 2013

Dagens glädjeämnen


Jag är så vansinnigt glad över mitt nya jobb. Det var nog meningen att det skulle ta lite tid så att jag också skulle hitta rätt till slut. För det känner jag verkligen att jag har gjort nu. Det är lite som att ha hittat hem igen!

Hur glad jag än är över jobbet så är jag idag glad att få vara hemma med barnen. Jag har som småbarnsförälder fått ett ultimat schema med möjligheten att vara hemma med dem två dagar i veckan. Bara det säger ju en del.

Något annat som gör mig glad är den här härligt rosa ranunkeln som slagit ut i min rabatt. Jag hade förstått det som att det var svåra blommor så jag satte dem utan förhoppningar tidigt i somras. Men jag verkar ha lyckats trots allt! :-)

7 kommentarer:

  1. Grattis till jobbet! Vad jobbar du med nu? :) må gott! / maria på granstigen

    SvaraRadera
  2. Härligt! Vad är det för ett spännande jobb? :)
    Vad fin blomman var! Bra jobbat! :)

    SvaraRadera
  3. Åh, vad jag är glad för din skull!

    SvaraRadera
  4. Vad härligt det låter. Det är så viktigt att trivas gott på sitt jobb. Kram.

    SvaraRadera
  5. Åh vad underbart! & så fin bild. ♥

    SvaraRadera
  6. Vad roligt att du trivs med tillvaron!
    Kram
    //bara anna

    SvaraRadera
  7. Varför svarar du inte på frågor & kommentarer? Är ditt nya jobb hemligt? Vi är ju så nyfikna :) i all välmening <3 Kram kram!

    SvaraRadera