onsdag 3 april 2013

Hej kossorna!

4 kommentarer:

  1. Sicka sötingar!:)
    Lyckliga dig som får ett växthus, jisses så kul!!

    SvaraRadera
  2. Jag älskar kor. Jag vill ha en egen ko:) Mina föräldrar har berättat att jag redan som väldigt liten var väldigt förtjust i korna, mina farföräldrar var nämligen mjölkbönder på den tiden och jag skulle jämt in och titta på "muuuu":) nu när jag röjde lite hemma hos mamma i helgen och kollade igenom vad som ska sparas från min uppväxt så fann jag flera kort (från olika tillfällen) med just kor på. Jag kunde nämligen inte låta bli att fota en massa kossor om jag hade kameran med mig. Så jag gillar din bild:)

    SvaraRadera
  3. Nä men vilka små sötnosar!

    kram kram Malin

    Är du sugen på fotokurs så kolla in moderskeppet.se Där kan du gå fotokurser för 99 kr per månad. Då ser du filmsnuttar inom det ormådet som du tänkt dig, grundkurs, porträtt etc. Man lär sig såååå bra! Ett litet tips :)

    SvaraRadera
  4. Såna sötnosar. Kossor är jag rädd för men såna här små är charmiga.

    SvaraRadera