torsdag 22 mars 2012

På villovägar

Jag verkligen avskyr att inte veta var jag har saker! Och med tanke på hur allt blev förra sommaren, med en bebis som envisades komma ut nästan sex veckor tidigt och lagom till husflytten, så finns det fortfarande idag saker som jag inte hittar. Nio månader senare. Det är rätt så frustrerande! Jag var tvungen att köpa E ett par nya stövlar igår, fast det finns ett par hon borde kunna ha. Nånstans. De är alltså någonstans här i huset där jag uppenbarligen inte har sökt sen i somras(?). Det är helt enormt att ha ett helt hus att sprida saker i, men desto sämre innan var sak funnit sin plats. Hursomhelst så är jag på gång! Och det blir bättre hela tiden.

1 kommentar:

  1. Ha ha förstår vad du menar! Det värsta tycker jag nästan är när man vet att man har lagt saken på ett bra ställe men man har glömt bort var det där bra stället var :)

    SvaraRadera