torsdag 30 juni 2011

När dagen inte räcker till

Förutom att jag är väldigt lik min mor till utseende så har jag också ärvt nattplaneringen. När lampan släcks och T vill sova, då har jag som mest att prata om. Tur att vi för tillfället sover i skilda sovrum. Igår hade vi 37 grader i lägenheten och jag lovar att fyra i samma sovrum då är en nära-döden-upplevelse!

Man tänker också bäst på natten. Då inget annat kan komma emellan. När större saker, såsom t ex att denna dag närmar sig, blir sömnen ofta lidande. Sådana viktiga saker som vilka gardiner som ska upp var, vad vilken kökslåda ska innehålla och var pinnstolsgungan så småningom ska hänga är saker jag inatt funderat över. Dessutom har V knorrat och haft svårt att komma till ro. Men jag är ändå redo att kliva upp snart! Sova hinner jag väl sen..

3 kommentarer:

  1. Du det där känner jag igen mig i :-)
    Idag är det dagen D  Förstår att lyckan är gränslös :-) Tänker på er./H

    SvaraRadera
  2. Jag ocksâ :)
    Glad för din skull.
    Gammelmor

    SvaraRadera
  3. Ja man får mycket gjort på kvällen. Jag brukar få mycket städat då. Diskar gärna vid halv 11-tiden :) lycka till idag. Kramen

    SvaraRadera