onsdag 22 juni 2011

En pinnstolsgunga

Jag har nästan glömt bort att vi snart ska flytta. Jag har ärligt inte tänkt på det alls förrän härom dagen. Det är väl sunt iofs med tanke på sjukhusvistelsen. Idag är vi hemma på permis och det är så himla skönt. Jag är så lycklig över att vi är samlade och faktiskt så känner jag att familjen nu är komplett. Jag har alltid önskat mig två barn och nu har jag dom, tillsammans med världens bästa T.

För ett tag sedan läste jag i bloggen Rusta Upp om deras fina pinnstolsgunga och lekplats. Med husflytten ser jag mest fram emot att vistas i vår nya trädgård och äta frukost på vår altan men en fin uteplats för barnen ska ställas i ordning bums och jag har funderat på att fixa en gunga likt denna. En gammal udda pinnstol från min farmor står redan och väntar, så nu är det bara tid och energi som saknas! Du pappa, kanske vill hjälpa mig?

1 kommentar:

  1. Hej Frida, Nu har jag hittat hit:) Vilket spännande projekt. Ska bli kul att följa flytten till ditt nya hem! Önskar dig och din fina familj en skön midsommar!

    SvaraRadera