tisdag 8 januari 2013

Vy vid hamnen



Jag var i Örnsköldsvik en tur idag för ännu ett möte med coachen. Alla borde få chansen att gå hos en coach någon gång i livet. Någon att bolla jobb, studier, planer, drömmar och vilja med. Det har gett mig hur mycket som helst under de här tre månaderna men nu snart är det tyvärr dax att gå skilda vägar. Jag parkerade vid hamnen imorse och eftersom jag tycker mycket om gamla hus och byggnader var jag tvungen fota det gamla Saltmagasinet när solen gjorde ett tappert men hopplöst försök att visa sig.

2 kommentarer:

  1. Lyckliga ni däruppe som fortfarande har snö!! Här är det milt ute och känns snarare som mars/april... Skulle gärna ta hjälp av en coach vid tillfälle, det kan nog vara berikande!

    SvaraRadera
  2. Mysig bild...
    Min pappa är från Ö-vik, så jag har några kusiner där uppe, det var länge sen jag var där nu ;)) När jag var barn var vi där mycket, det var en rolig tid ;)))
    Ha en fin kväll...nu ska jag tillbaka till Morberg på TV ;)
    Kram bia

    SvaraRadera