tisdag 29 januari 2013

Tanten i mig


 
 

Idag hade jag mitt sista möte med coachen. Det känns sådär. Den här tiden har gett mig mycket och jag hade gärna fortsatt! Men men och hursomhelst. 

Därifrån åkte jag för att handla. Nya blommor och garn stod på handlingslappen. Bara det faktiskt. Men där gick jag runt vansinnigt hungrig och insåg att jag glömde frukosten imorse. Så det blev en tidig lunch bestående av en plocka-själv-sallad! 

Sen var det snabbt hem för att hämta hem ungarna på dagis med spark och sparklåda. Fantastiskt härligt med lite mildare klimat!

Virkning av mormorsrutor är vad jag sysslar med ikväll. Jag hade glömt hur roligt jag tycker det är med handarbeten. Ännu en del av tanten i mig har vaknat.

3 kommentarer:

  1. Åhh, jag vill också bli tant och lära mig virka och sticka! Himla mysigt med sparklåda....

    Ha det fint!

    Kram
    Petronella

    SvaraRadera
  2. Jag virkar mormorsrutor hela kvällarna nu för tiden. Supermysigt med handarbete!

    SvaraRadera
  3. Handarbete är sjukt roligt. Önskar bara man hade mer tid till det

    SvaraRadera