onsdag 16 januari 2013

Godmorgon damer!



Ja, herrar också såklart om det är några som läser? Idag och imorgon väntar för mig två spännande dagar! Nu är barnen på dagis och jag redo att ge mig iväg för att ta mig an den första av de två. Ni kan väl skänka mig en tanke, hålla en tumme eller skicka mig en spark i baken?

Eller skriva en kommentar med
1. Tre beskrivande ord om dig själv
2. En bra blogg att följa? (gärna din egen!)
3. Något du vill läsa om
4. Ditt bästa tips?

Förresten måste någon däruppe hört min klagan om minusgraderna! Hurra för det!

2 kommentarer:

  1. Positiv, lat o mullig. Jag följer Carolas blogg på mama.. Sätt dog på tåget p var med mig mån dag. Det vore trevligt. Jag läser gärna om allt s händer i ert liv för då känner jag mig delaktig. Lycka till idag. Kram

    SvaraRadera
  2. 1. Drömmande hundälskade nyfiken är jag:)
    2. Ja då tipsar jag om samma som jag tipsar om på bloggen idag, Fredrik Backmans blogg. Rolig!:) Monas universum kan också vara hysterisk ibland, speciellt när hon skriver om sin chef...som hon också råkar vara gift med!
    3. Ja jag älskar ju bloggar som blandar personligt med lite roliga tips på prylar och webshopar man annars lätt missar. Så kanske sånt då. Och fler Norrlandsbilder, gärna på orter och städer.
    4. Ett tips? Köp washitejp. Jag använder min varje dag:)

    jo, jag kikade in för att berätta att jag köpte mitt livs första Isabella idag på din inrådan. Den var inte riktigt i min smak, men numret jag lånade av svärmor var betydligt bättre så det kanske varierar. Kul att prova nåt nytt dock!

    SvaraRadera