torsdag 28 juni 2012

Strandpromenad

  

Jag känner mig mycket piggare ikväll! Imorgon har jag faktiskt ledigdag, men därefter är jag redo att ta mig an helgarbete och hela nästa vecka innan jag går på föräldraledighet igen över sommaren. Det känns bra att få vara med barnen hela denna sommaren och sen hoppas jag att jag kan få deltid till hösten. Det skulle kännas helt perfekt!


Efter middagen idag blev jag så otroligt rastlös, så jag bad sambon att få vidga mina vyer. Det tar lång tid innan man känner till allt har jag märkt. I september har vi bott här i två år. Jag som egentligen är rädd skog och vilt var trots det ändå beredd på en skogspromenad. Men vi besökte badplatser istället, så nu vet jag var de finns när sommarvärmen bestämt sig för att komma, och stanna. Sandudden kan komma att bli sommarens storfavorit! Vilket ställe!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar