söndag 13 mars 2011

Härliga söndag!


Förr var söndagen ångestens dag, men numera njuter jag fortfarande denna dag. Oftast är vi lediga hela familjen tillsammans. Den här helgen jobbar T men när dagen är slut har vi äntligen en hel veckas ledighet tillsammans! Det är fördelen med hans annars slitsamma skiftjobb.

Än en dag skiner solen från klarblå himmel. In genom mitt nypiffade köksfönster.. Det blir nog en härlig söndag idag också! (Trots att E fullkomligen håller på surra sönder mina öron!)

2 kommentarer:

  1. jag är avis på övriga sveriges väder. här är det mulet som om november hade kommit åter. fast livets fina idag blir frukost nere på ett av varbergs caféer. det kommer att bli fantastiskt fint!
    /aa

    SvaraRadera
  2. Tänk, snart flyttar du till ditt nya hus med trädgârden ! Sâ fint ni kommer att fâ det nu när sommarvärmen närmar sig. Hoppas du mâr bra och ḧar smakat pâ de svenska jordgubbarna.Jag har beslutat att jag skall själv byta ut kranen i köket och vet du det är inte svârt faktiskt,,
    Imorgon skall jag pâ knytkalas i nâgons trädgârd och tänkte baka en jordgubbstarta att ta med. Vardagens lyx.

    Gammelmor

    SvaraRadera