måndag 23 maj 2016

Utlandspepp!




De här bilderna är från ifjol, när jag och världens bästa Jessica åkte utomlands. Vi fantiserade lite om en semestervecka för oss själva och jag är faktiskt fortfarande förvånad att vi lämnade våra karlar och alla kidsen hemma för en resa på egen hand! 

Vi hade en helt fantastisk vecka fylld med gassande sol, bad, god mat, juicedrinkar vid poolen och kanske mest av allt.. sömn. Det var sovmorgon, lata dagar i solstolen, eftermiddagsvila och tidiga kvällar. Precis vad två småbarnsmammor behövde för att ladda batterierna lite extra!

Nedräkningen har nu börjat inför nästa resa, som blir tillsammans med min pappa och mina yngre syskon. Det är lite jobbigt att ge sig iväg även denna gång men till nästa kanske jag övertalat både make och barn att följa med!

1 kommentar: