söndag 27 april 2014

Nya tider




Jag har gett mig den på komma i form nu efter de tre graviditeterna. Den kropp som återstår är i ärlighetens namn rätt klen. Men promenaderna har nästan blivit som en drog! (Istället för allt socker jag vanligtvis pumpat i mig) Jag längtar efter att komma iväg varje dag och känner att jag äntligen har hittat motivationen till nya vanor! 

Efter sju veckor återstår nu knappt två kilon av de 17(!) som jag lade på mig under graviditeten. Och då har inga hårda träningspass eller dieter förekommit. Jag är vansinnigt nöjd! Men antalet förlorade kilon är egentligen inte det viktigaste, även om det är en vinst i sig. Jag har en fantasi om att få komma i mitt livs form nu och då står kondition och styrka än högre upp på önskelistan. Jag tror att jag kanske kan lyckas den här gången! Jag vill ialla fall tro det :-)

2 kommentarer:

  1. Heja heja! så länge du mår bra i dig själv ska du göra som du känner, och det låter ju precis som om det är det du gör!

    SvaraRadera
  2. Starkt jobbat! Heja, heja! :) Kram!

    SvaraRadera