torsdag 7 november 2013

En hall i förvandling


Ikväll ska vår hall få nya, randiga ljusblå tapeter. Jag älskar tanken att huset nu sakta tar form efter våra önskemål. Renovering är ingenting vi haft som prio under småbarnstiden och nu är vi ju snart där igen så vi får försöka avsluta vad vi påbörjat innan dess. Till veckan kommer också en efterlängtad möbelleverans från det blågula varuhuset. Jag har inte visat så mycket hemifrån, men allt eftersom saker och ting blir färdigt och jag känner mig mera tillfreds, så ska jag visa er hur vi bor.

2 kommentarer:

  1. Spännande! Blir snyggt med blårandigt i en hall tror jag!

    SvaraRadera
  2. Jättesnygg tapet! Det ska bli spännande att se lite mer hur ni bor! Du verkar ha en fin stil av det lilla vi sett! :) Ha en bra dag!

    SvaraRadera