lördag 8 september 2012

En tyst lördagskväll

Ikväll är Tommy på jaktmöte. Lilleman somnade tidigt och dottern somnade i mitt knä framför tvn strax efter klockan 19. Det har varit en intensiv dag. Men sen fick jag en välbehövlig och toklugn kväll för mig själv istället! Jag har suttit och kikat på garderobslösningar, läst mina favoritbloggar, planerat vintergarderoberna för barnen och drömt mig iväg bland inredning. Nu tänker jag joina barnen och göra tidig kväll, för imorgon kommer mamma och målar sista varvet i rummet de började med i onsdags. Trevlig lördagskväll till er alla! Och godnatt.

2 kommentarer:

  1. Låter som en skön kväll.
    Ladda batterierna och dessutom drömma sig bort en stund är aldrig fel!
    Ha en härlig start på nya veckan:)

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du har haft en riktigt mysig helg!! Kramar

    SvaraRadera