torsdag 1 september 2011

Höst i luften

Hösten känns välkommen i år. Men det känns nästan som jag missat sommaren i år! Att ha hus och två barn är så stort för mig. Hur intensiv sommar vi än haft är det i särklass den bästa hittills! Jag skulle göra om det. Är barnsligt tillfreds med livet och jag menar det verkligen.

Idag har vi påtat i trädgården. Det är så kul! Vi har fortsatt med att klippa buskar och snart kan omplanteringen av jordgubbslandet börja. Några vindsivor har fått färg och T har bakat den godaste äppelpaj jag hittills smakat. Jag ska mer än gärna dela med mig av receptet. En annan dag. Nu ska jag göra kväll, för imorgon väntar en dags resande. Det blir t/r till Umeå över dagen.

1 kommentar:

  1. Tack! :)

    Krukorna köpte jag på Plantagen (dom fanns i 3 olika strl 79:-/99:-/149:- & även i vitt)

    SvaraRadera