måndag 18 juli 2011

Once in a lifetime

Det känns bra att vi nu flyttat (förhoppningsvis) för sista gången och att familjen nu är komplett. Att vi inte kommer göra om allt detta en gång till, menar jag. För det är rätt slitiga dagar som det är nu och eftersom vi måste väcka V med jämna mellanrum för mat blir även nätterna långa. Det är väl tur att huset är långt ifrån ett sånt renoveringsobjekt som jag (faktiskt fortfarande) drömmer lite om.

Jag själv hinner inte särskilt mycket, att ta hand om barnen är tillräckligt för att fylla en dag men T sjåar på bra. Idag har han med sin pappa fixat väggar och golv nere i källaren, träinredning i matkällaren slås för tillfället sönder och gammal inredning från tvättstugan är nu borta. Imorgon ska vi kika på färg och golv, så när luckor sedan ges vet vi vad vi ska göra.

1 kommentar:

  1. Jaså, gjorde hon de. På ica här i Sävar eller? :)

    Vad kul att ni har köpt hus. Men var ligger det har jag nog helst missat? Hoppas allt är bra med dig och familjen! Måste vara en skön känsla att den känns komplett nu. Min kompis sa det när hon fick sitt andra barn också att det var en oerhörd lycka att känna!

    SvaraRadera