onsdag 13 juli 2011

En födelsedagsönskning

Dom ljusa, härliga norrländska sommarnätterna är snart förbi. Det blir svalare framåt kvällen och skymmer så smått. Jag älskar sommarnätter och saknar att vara ute tills natt blir dag! Jag saknar främst logdanserna som nu är ett för tillfället undanskuffat och vilande intresse. Det var något vi delade och gjorde mycket tillsammans innan barnen.

Eftersom jag snart fyller år passar jag härmed på att fråga er, mamma o pappa och syskon om någon av er vill vara barnvakt ett par tre timmar den 30/7? Det är dans i grannbyn och jag skulle så gärna vilja att vi tog oss iväg tillsammans. Utöver det önskar jag mig bara en jordgubbstårta till födelsedagen men den ordnar jag gärna själv!
Published with Blogger-droid v1.7.2

1 kommentar:

  1. Grattis i förskott tjejen!!
    Klart att dom får ställa upp så du kommer ut lite ;)Grattis i förskott!!!!
    Jag har önskat mig samma sak i födelsedags present, fyller själv år nu på söndag.
    Tack för din kommentar om vardgsrummet :) kram isa

    SvaraRadera