söndag 21 augusti 2016

En ny familjemedlem



I helgen gjorde jag och min pappa en snabb resa ner till Stockholm för att hälsa på en liten valpfröken som jag kommit att förälska mig i. Jamen, se bara!

När jag var liten hade vi Collie och jag minns dem som en helt fantastisk familjehund! Har alltid sagt att jag en dag vill ha en igen. När då denna kull dök upp för ett tag sedan så kunde jag inte motstå mina egna impulser och tingade ganska snart en liten tjej!


Det här är Idun! Sju veckor gammal och en riktig liten nallebjörn! Hon kommer att flytta hem till oss på några veckor till. Lämpligt till dess att jag också byter jobb och kommer att sluta pendla. Så, det blir mycket spännande i höst... Nytt jobb, en bebis till och så måste vi hitta en större bil, så vi ryms hela familjen :-)

1 kommentar:

  1. Men åh vilken goding! Så himla himla kul med en valp! Och collisar är ju underbart fina!

    SvaraRadera