fredag 12 december 2014

God Jul, i förskott.

Det här har varit världens längsta vecka. En vecka som jag inte önskar någon! En vecka jag verkligen önskat att jag skulle slippa uppleva. En vecka fylld av hopp och förtvivlan. Livet fortsätter att pröva oss och jag behöver använda all min energi där just nu. Till min mamma, pappa, syskonen och familjen. Allt annat är härmed bortprioriterat. Jag kommer därför inte fullfölja bloggjulkalendern och vill önska er en god jul i förskott! Jag hoppas att ni finns kvar när livet tillåter! <3

5 kommentarer:

  1. Kramar & styrka i massor! /Maria

    SvaraRadera
  2. All kraft och värme till dig och de dina.
    Och visst finns vi kvar.

    SvaraRadera
  3. Ta den tid du behöver! Kram

    SvaraRadera
  4. Styrkekramar från Dalasjö!

    SvaraRadera
  5. Skickar också en stor hög med styrkekramar till dig, din familj och mamman. Sen när det har vänt, när sjukdomen lämnar er ifred och livet blir lättare ser jag fram emot att läsa mer från dig!

    SvaraRadera