fredag 27 juli 2012

Någon annan

Jag är jag, men från och med idag är jag ändå någon annan. Idag har namnbytet gått igenom hos Skatteverket och nu måste jag alltså lära mig att presentera mig annorlunda och skriva under med en ny kråka. Jo, för i fredags gifte vi oss i hemlighet! :-) Det blev en alldeles utmärkt dag och på något vis känns vi nu än mer som en familj.



Jag saknar bloggen och tar tillfället i akt medan T är i stugan tillsammans med dottern och lillen har somnat för kvällen. Plötsligt funkar blogger för mig igen och det verkar vara meningen att jag kanske ska komma igång igen.

Semestern går i ett rasande tempo och vi hinner inte hälften av vad vi hade önskat trycka in under dessa veckor. Men nu har vi lovat oss att vara effektiva och börja beta av sommarens to-do. Jag ville bara säga det. Och att vi hörs snart igen. Om ni vill.

2 kommentarer: