onsdag 16 april 2014

Våren stegar in




Så blev det äntligen vår! Under en period varje vinter känns det som att det aldrig kommer hända igen - men äntligen! Jag älskar känslan av att ha hela den här underbara tiden och hela sommaren framför oss! Och därefter flera månader av gemensam föräldraledighet.

Växthuset är så gott som lagat och jag spånar nu vidare på en massa små och stora projekt som jag hoppas att det ska finnas tid för längre fram. Drömmar och måsten.

Men nu först väntar fyra dagars påskledighet för hela familjen. Jag och barnen börjar dock påsklovet redan imorgon eftersom magsjuka härjar på förskolan igen. Jag håller både tummar och andan att vi har klarat oss. Vill verkligen inte ha in den i huset!

1 kommentar:

  1. Längesedan jag tittade in här nu. GRATTIS till nya lilla sonen, så fantastiskt! Önskar er en skön påsk...

    SvaraRadera