söndag 6 april 2014

En stor liten bonus

Jag lever fortfarande som i en lyckobubbla. Det är så ofantligt stort med kärlek och vi är lite som nyförälskade hela högen här hemma. Faktiskt så känns lillebror som en liten bonus! En extravinst på något vis. Jag trodde ju inte jag skulle uppleva detta igen och njuter verkligen till hundra procent av att få chansen att göra det. 

Det här med tid för egna saker blir det dock mindre och mindre utav :-) Men jag har inte glömt er! Jag fortsätter läsa i era bloggar, om än i tystnad. Och jag har mycket på lager, det har bara inte hunnit sättas ord på än. Men det kommer.. Jag lovar!

3 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Å! Världens bästa bonus! Vilken underbar,underbar gåva! Var i den, det blir allt tid för bloggeriet så småningom <3
    Och vi är kvar vi, och gläds med dig!

    SvaraRadera
  3. Stort stort grattis till det tredje lilla miraklet! Vilken söting! Och självklart är man i en liten bubbla tillsammans med familjen, konstigt vore det nog annars:) Kramar!

    SvaraRadera