lördag 27 augusti 2011

Heldeppigt

Idag skulle jag ha åkt iväg på bröllop i Örträsk. Lillebror har visat viss antydan på förkylnning några dagar, men utan större påverkan. Inatt satt jag dock vaken från två till halv sex med en rosslig liten kille och när jag väl somnat om var E vaken efter en dryg timme. Lillebror äter dåligt och är slemmig i halsen. Det är verkligen jobbigt att behöva oroa sig för de små. Jag var tvungen sluta bort våra vänners bröllop i sista stund och jag sitter nu framför klockan och inser vad jag snart missar! Heldeppigt. Minst sagt.

2 kommentarer:

  1. Ånej det va ju idag. Nä fy vad tråkigt både att du missa och att lillebror är dålig. Krya på er

    SvaraRadera
  2. Vad tråkigt! Hoppas han piggar på sig. L har varit rätt snorig ett tag, men det börjar bättra sig.

    SvaraRadera