torsdag 4 oktober 2012

Blicken mot framtiden

Det här var inte alls vad jag hade tänkt göra idag. Men jag hade funderat på det ett tag och nu känns det lite bättre igen! :-) Tidigare inlägg kommer nog att se knepiga ut framöver, men ni får liksom jag lägga fokus framåt istället.

Det är för övrigt precis vad jag försöker ägna mina dagar till nu. Jag hamnade ju hastigt (och lustigt?) mellan två jobb och förutom att det är trist är jag fortfarande rätt chockad. Tur att jag inte är den som är den. Mot nya äventyr!

3 kommentarer:

  1. Mot nya äventyr, så underbart det låter! Hejja dig!

    SvaraRadera
  2. Mot nya äventyr! Den frasen gillar jag. Kram!

    SvaraRadera
  3. Tycker också att det är spännande.... Mot nya äventyr...
    Vem vet vad det kan leda till?

    Ha en fin dag!

    Kram
    Petronella

    SvaraRadera