tisdag 27 mars 2012

Förvandlingen påbörjad

Jag hade planer på att ta mig in till stan idag för att förnya min garderob. Men bilen ville annorlunda och jag fick tänka om. Jag hittade ett par byxor här på byn och sen köpte jag lite målargrejor för att påbörja förvanligen av vitrinskåpet till en odlingsvitrin.



Kvinnan i målarhandeln såg väldigt skeptisk ut när jag förklarade vad jag hade tänkt. Men jag tror fortfarande att det kommer att bli bra! Det lär ju ta sin lilla tid att få färdigt men då är det ju tur att vi har de där extraytorna nere i källaren och att våren fortfarande inte är här på riktigt.

3 kommentarer:

  1. Det där tycker jag verkar jättesmart. Önska att jag hade kvar vårt vitrinskåp och inte slängt det på tippen.

    SvaraRadera
  2. Vad spännande! Låter som en väldigt god ide!

    SvaraRadera
  3. Har gjort percis sådär med vårat vitrinskåp. Målade det vitt och satte även in vitt tyg på sidorna. MYCKE finare än var det var innan, så du gör helt rätt tycker jag.. =)MEEN, de e lite pysselgöra med alla fönster.

    SvaraRadera