tisdag 16 september 2014

Hej vänner!


Tack för att ni troget fortsätter titta in! Den här sista månaden har verkligen varit en jobbig tid. Jag har känt mig helt urpumpad på energi och inte haft motivation att göra någonting mer än det jag verkligen måste. Jag har satt mig här för att skriva, men utan resultat. Jag gav upp mina projekt. Sådana som jag vanligtvis skulle älska. Jag slutade träna. Jag har grubblat och gråtit och tänkt. Suttit i soffan. Mitt humör har åkt bergochdalbana - för livet har känts så orättvist!

Men så bestämde jag mig. Att trots att det nu är som det är, så måste jag hålla huvudet över ytan. Vi måste tro! Och vi måste lägga energi på det som är viktigt. Jag måste fortsätta som vanligt. Så jag började ta tag i projekten, städade på gården och fortsatte med mosaiken i köket. Jag åkte och tränade. Och även om livet fortfarande känns orättvist så tror jag att lite av energin är på väg tillbaka.

1 kommentar:

  1. Jag håller alla tummar & tår för er!!!! /Maria på granstigen

    SvaraRadera